Saturday 14 December 2013

SET VITAMIN UNTUK IBU MENYUSU

Set Menyusu Shaklee boleh membantu ibu-ibu menyusu yang mengalami masalah SUSU KURANG, atau masalah KELETIHAN dan STRESS kerana menyusukan anak di samping bekerja dan menguruskan rumah tangga.
 
Kebanyakan ibu-ibu menyusu kini terdiri daripada wanita yg BERKERJAYA dan SURIRUMAH. Selain menyusukan anak, ibu-ibu zaman moden perlu turut keluar bekerja, selepas waktu bekerja pula sambung dengan memasak, menguruskan rumah dan anak-anak. Semua aktiviti ini tentulah menuntut tenaga yg banyak dan kesihatan yg baik utk melaksanakannya. Malah surirumah juga tak terkecuali berasa penat dengan kerja2 rumah dari pagi sampai malam. KEPENATAN YANG KETERLALUAN BOLEH MENGGUGAT KESTABILAN EMOSI dan KESIHATAN BADAN IBU-IBU. Oleh itu pengambilan NUTRISI LENGKAP setiap hari sangat penting bagi menjamin kesihatan, tenaga dan kestabilan emosi ibu-ibu.  




Set Menyusu Lengkap terdiri daripada:

1. Vit. B-complex: membantu semua proses badan, menenangkan STRESS, membantu pembinaan sel darah merah, menggalakkan penghasilan tenaga.

2. Vitalea : MULTIVITAMIN lengkap utk membekalkan zat dan vitamin penting bagi menampung kekurangan zat makanan di zaman serba moden ini, memberikan TENAGA, membantu penghasilan sel darah merah.


3. Vitamin C : Meningkatkan sistem daya tahan penyakit bayi dan ibu, memperbaiki masalah alahan kulit pada ibu dan bayi, mengelakkan bayi daripada mudah dijangkiti selsema dan demam.

4. Alfalfa : sejenis herba dgn pelbagai zat dan vitamin, digunakan untuk menggalakkan penghasilan susu ibu, mempunyai fungsi seperti KACIP FATIMAH utk merapatkan KEINTIMAN suami isteri, memperbaiki masalah 'kedinginan' dalam hubungan suami isteri lepas bersalin.
 

5. Ostematrix : memelihara kesihatan tulang ibu, menghilangkan LENGUH2 badan, menggalakkan penghasilan susu, membantu mendapatkan TIDUR BERKUALITI walaupun sekejap, mengelakkan susu merudum semasa period.
 

6. ESP : minuman penambah tenaga kepada ibu, mengenyangkan, MILKBOOSTER, MENGGEBUKAN kulit, MENCERAHKAN KULIT ibu dan bayi, membantu menurunkan berat badan.

Anda juga boleh mendapatkan Set Menyusu Bajet bagi mereka yang tak suka telan banyak-banyak pil.
Set Bajet terdiri daripada Alfalfa, Ostematrix dan ESP. Kelebihan set ini seperti yang tertera di dalam foto di bawah.




Berminat mencuba Set Menyusu Shaklee? Mudah saja, order melalui link di bawah atau sms/call/whatsapp saya di 013-5024370 untuk konsultasi lanjut :)

Order: https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=419d2439f2540b883c361010cc19e4b8 

Anda mungkin juga berminat:
TESTIMONI SET MENYUSU
Alhamdulillah, Masalah KEPENATAN MELAMPAU Telah Diatasi dengan Set Menyusu
TIPS PUASA BERTENAGA UNTUK IBU MENYUSU

'Izzati Zahidah
Tel: 013-5024370
Shaklee ID: 906532
FB: 'Izzati Zahidah
FB Fanpage: UmmuHasan Healthcare
Email: zahidah89@gmail.com

No comments:

Post a Comment