Friday 17 January 2014

Alhamdulillah, Masalah KEPENATAN MELAMPAU Telah Diatasi dengan Set Menyusu

Sebelum ini saya post testimoni orang lain yang mengamalkan Set Menyusu Shaklee. Kali ini saya nak ceritakan pula pengalaman saya sendiri sejak mengamalkan set ini. Kebanyakan ibu menyusu mengambil Set Menyusu Shaklee utk menambah susu badan. Ini berlainan dgn saya. Alhamdulillah saya tiada masalah susu badan kurang atau merudum. Namun masalah yg saya hadapi dalam tempoh menyusukan anak saya ialah KEPENATAN YANG MELAMPAU.

Sejak zaman bujang lagi saya mempunyai stamina yang rendah. Cepat penat bila banyak berjalan, cepat lapar, tak boleh lambat makan, selalu pening apabila berdiri lama..ini disebabkan oleh masalah tekanan darah rendah dan gastrik.. Lepas dah beranak, kena uruskn hal ehwal anak kecil yang aktif dan kuat menyusu, di samping melakukan kerja rumah yang merupakan 100% kerja fizikal, tenaga badan saya seperti diperah-perah. Tambahan lagi anak saya jenis yang susah tidur malam, terpaksa temankan dia berjaga sampai pagi setiap hari.. Setiap kali tiba waktu Maghrib je saya hampir flat. Tapi tak boleh la nak rehat sebab time ni kena uruskn suami yang baru balik kerja..


Disebabkan kepenatan ini emosi saya tak stabil, selalu rasa nak marah dengan orang sekeliling (hampir meroyan). Inilah yang membuatkn saya mengambil Set Menyusu Shaklee. Demi keharmonian rumahtangga sendiri, saya perlukan zat tambahan untuk sihatkan badan dan tambah tenaga saya. Alhamdulillah, lepas seminggu lebih mengambil set ini, saya rasa perubahan yang ketara pada tahap tenaga. Badan sentiasa bertenaga, tak diserang gastrik lagi, susu pun memang semakin banyak. Malah saya mampu berjaga malam temankan anak yang tak nak tidur sampai pukul 3 pagi dengan cergas..Bila kurang penat, STRESS pun berkurang.. 


Alhamdulillah, bersyukur sangat bertemu dengan vitamin Shaklee, daripada TIRED MAMA kini saya seorang HAPPY MAMA ^ _ ^


Jadi bagi ibu-ibu menyusu di luar sana yg mengalami masalah kepenatan setiap hari, cubalah Set Menyusu Shaklee. InsyaAllah tak menyesal.. Saya maksudkan set lengkap lah.. kalau ambil set bajet saya tak jamin hasilnya sebaik ini.. :) Orang yang tak menyusukan anak pun boleh ambil set ni, malah kaum lelaki pun boleh ambil utk meningkatkan tenaga harian..

Berminat mencuba Set Menyusu Shaklee? Mudah saja, order melalui link di bawah atau sms/call/whatsapp saya di 013-5024370 untuk harga istimewa dan konsultasi lanjut :)

Order: https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=419d2439f2540b883c361010cc19e4b8

Anda mungkin juga berminat:


SET VITAMIN UNTUK IBU MENYUSU
TESTIMONI SET MENYUSU
TIPS PUASA BERTENAGA UNTUK IBU MENYUSU


'Izzati Zahidah
Tel: 013-5024370
Shaklee ID: 906532
FB: 'Izzati Zahidah
FB Fanpage: UmmuHasan Healthcare
Email: zahidah89@gmail.com

No comments:

Post a Comment