Monday 28 July 2014

KEISTIMEWAAN VIVIX SHAKLEE

Bulan ini bulan promosi BUY 6 FREE 1 untuk Vivix. Jadi kali ni saya ingin kongsikan maklumat tentang keistimewaan Vivix ini. Vivix ni boleh dikatakan macam 'high end product of Shaklee' sebab mempunyai khasiat yang paling banyak antara semua produk Shaklee di Malaysia. Untuk kecantikan kulit, awet muda, keintiman suami isteri, tenaga, darah tinggi, kencing manis, sakit jantung, Alzheimer, kanser, SLE, luka pembedahan dan macam-macam lagi lah.

Vivix ialah minuman campuran tumbuhan yang kaya dengan Resveratrol dan Polifenol, iaitu sejenis kumpulan ANTIOKSIDAN yang kuat. Fungsi utama antioksidan ialah MEMBAIKI sel badan yang telah rosak, MELINDUNGI sel tersebut daripada tindakan bahan pencemar dan radikal bebas, serta memberi tenaga kepada sel utk menjalankan fungsi sel dengan lebih baik. Vivix diperbuat daripada campuran unik Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan POLIFENOL. Polifenol adalah bahan yang terdapat dalam tumbuhan tertentu yang mempunyai khasiat ANTIOKSIDAN dan ANTI-PENUAAN SEL semulajadi. Bahan-bahan utamanya TELAH DIUJI SECARA KLINIKAL dan ianya dihasilkan eksklusif untuk Shaklee. 

Vivix Shaklee bertindak pada peringkat DNA, ia menghapuskan radikal bebas dalam sel dan memperbaiki DNA sel yang telah rosak. Kerana hampir setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA akibat radikal bebas. Ia juga melindungi sel badan daripada tindakan bahan pencemar atau toksin. Apabila sel badan telah sihat, banyak penyakit boleh diubati, insyaAllah.





Fungsi ramuan utama yg terdapat dalam vivix:
1. Angggur Muscadine – anti kanser, anti virus dan anti-bakteria
2. Purple Carrot - mengurangkan risiko penyakit koronari jantung 
3. Elderberry (Sambucus Niagra) - Memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung,mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman
4. Polygonum Cuspidatum - Melambatkan proses penuaan, MERENDAHKAN KOLESTEROL, MERENDAHKAN TEKANAN DARAH ,mengurangkan BERAT BADAN

Vivix bertindak melalui 4 mekanisma utama:
- Memperbaiki sel
- Mengurangkan inflamasi pada sel
- Meningkatkan penghasilan tenaga sel
- Mengelakkan pengumpulan protein AGE yg menyebabkan kerosakan kulit

Antara manfaat Vivix adalah seperti berikut:




Gabungan resveratrol dan polifenol lain dalam Vivix memberikan kesan ANTIOKSIDAN yg 10 KALI LEBIH KUAT daripada resveratrol sahaja. Dan ia sangat pekat. Hanya perlu minum 1 sudu teh VIVIX sehari utk maintain kesihatan, tenaga dan kuatkan sistem keimunan badan terhadap serangan bakteria, virus dan radikal bebas.

Vivix hadiah TERBAIK untuk ibu bapa tercinta :)

Berminat mencuba Vivix? Mudah saja, order melalui link di bawah atau sms/call/whatsapp saya di 013-5024370 untuk mendapatkan HARGA PROMOSI untuk bulan JULY 2014 SAHAJA.

Order: https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2cfd73d6effa33badc4c55b0c67a056d

Pembelian 2 botol Vivix akan mendapat percuma keahlian Shaklee untuk seumur hidup dan bonus tunai!


'Izzati Zahidah Othman
Shaklee Independent Distributor (ID: 906532)
013-5024370
FB: 'Izzati Zahidah

No comments:

Post a Comment