Tuesday 29 July 2014

Apa Kata Doktor Tentang RESVERATROL

Resveraterol Mencegah Kanser dan Tingkatkan Imunity

Petikan dari blog Dr. Hamid Arshat, seorang Pakar Sakit Puan:
"Resveraterol adalah sejenis antioxidant yang berkesan menjaga keutuhan jantung dan salurdarah , dengan itu mencegah penyakit serangan jantung. Ia dapat mengurangkan paras cholesterol khususnya LDL cholesterol yang dianggap bahaya.

Ia juga didapati mempunyai daya antikanser. Ikuti satu laporan yang mengatakan Resveraterol bolih tolong mencegah kanser PAYUDARA. Dewasa ini kanser payudara merupakan punca utama kematian kaum wanita. Bagi wanita2 yang menjangkau umor 40 tahun keatas...pada waktu ini bermulanya situasi ketidakseimbangan hormon, iaitu kandungan estrogen berlebihan sedangkan hormon progesterone yang biasanya bertugas untuk mengimbangkan tindakan estrogen berkurangan. Paras estrogen yang tinggi merupakan salah satu faktor yang mencetuskan pertumbuhan kanser payudara. Mengikut laporan penyelidekan peranan Resveraterol ialah untuk mengawal tindakan estrogen dengan menyekat estrogen receptor dalam tisu payudara.

Dikalangan lelaki pula Resveraterol boleh bantu mencegah penyakit prostate. Kanser prostate juga sering berlaku dewasa ini.

Resveraterol juga mempunyai tindakan anti inflammatory dengan itu boleh mencegah sakit2 sendi atau arthritis.

Sebagai anti oxidant, ia berkesan untuk memperlahankan peroses ketuaan atau ia menggalakkan awet muda. Ada kajian yang mendapati Resveraterol boleh mengurangkan kejadian nyanyuk atau dementia." (Sumber)

**************************

Shaklee VIVIX kaya dengan Resveratrol dan Polifenol, diperbuat daripada Anggur Muscadine (sejenis anggur sebesar bola golf), European Elderberries (jenis berry yg mengandungi antioksidan paling tinggi), Polygonum Cuspidatum dan Purple Carrot. Ia bertindak pada peringkat DNA dan memberi tenaga kepada sel utk menjalankan fungsi sel dengan lebih baik. Meningkatkan imunity badan, melawan kanser dan ketumbuhan, serta mengembalikan kemudaan sel.

Vivix hadiah TERBAIK untuk ibu ayah :)

Berminat mencuba Vivix? Mudah saja, order melalui link di bawah atau sms/call/whatsapp saya di 013-5024370 untuk mendapatkan HARGA PROMOSI untuk bulan JULY 2014 SAHAJA.

Order: https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2cfd73d6effa33badc4c55b0c67a056d

Pembelian 2 botol Vivix akan mendapat percuma keahlian Shaklee untuk seumur hidup dan bonus tunai.

'Izzati Zahidah Othman
Shaklee Independent Distributor (ID: 906532)
013-5024370
FB: 'Izzati Zahidah

No comments:

Post a Comment