Tuesday 16 December 2014

4 SUPLEMEN UNTUK MELAWAN DAN MENCEGAH KANSER/KETUMBUHAN


Kebelakangan ni makin ramai rakyat Malaysia yg dilaporkan menghidap kanser. Kanser payudara, serviks, paru-paru, kulit, prostat, hati dan lain-lain. Kita juga mendapat berita beberapa orang artis wanita sedang menghidap kanser payudara. Penyakit kanser tak mengenal usia. Kawan saya yg juga pengedar Shaklee mendapat seorang customer yg menghidap kanser dan masih bayi! Kasihan..



Antara faktor pencetus kanser ialah kehadiran banyak radikal bebas dan bahan pencemar di sekeliling, serta bahan pencemar dalam makanan. Jangan terkejut jika seseorang yg anda kenali rajin mengamalkan sayur-sayuran dan buah-buahan namun mendapat penyakit kanser. Ini kerana sayur dan buah2 sekarang telah banyak dicemari oleh racun serangga dan baja kimia semasa dalam proses penanaman. Hanya sumber makanan yg ditanam atau dibiakkan secara organik saja yg dikatakan bebas dari bahan pencemar ini. Dan bahan makanan organik tentulah lebih mahal harganya dan kurang menjadi pilihan para pengguna yg ingin menjimatkan kos..selain itu faktor persekitaran tempat bekerja juga turut mempengaruhi. Jika anda bekerja dengan dikelilingi bahan bertoksik seperti di KILANG dan LOJI PENAPISAN MINYAK, anda juga berpotensi untuk menghidap kanser.








Jika anda termasuk dalam golongan yg SUDAH atau BERPOTENSI menghidap kanser, anda perlukan ANTIOKSIDAN!

Antioksidan membantu:
- meningkatkan SISTEM KEIMUNAN diri 
- MELAWAN sel2 kanser daripada terus merebak di dalam badan
- MENCEGAH sel kanser daripada tercetus semula selepas rawatan
- MENGEMBALIKAN kesihatan dan fungsi normal sel selepas menjalani rawatan kimoterapi

4 suplemen Shaklee yang dikenali sebagai Set Antioksidan ialah Carotomax, Vitamin C, Vitamin E dan Vivix.

FUNGSI set ini adalah seperti berikut:




CEGAH KANSER SEBELUM TERJADI. Kalau dah jadi beribu-ribu wang terpaksa dikeluarkan utk membuat rawatan, plus kesihatan yg merosot dan tak dapat menikmati hidup berkeluarga seperti biasa.

Hubungi saya di nombor 013-5024370 atau facebook 'Izzati Zahidah untuk mendapatkan Set Antioksidan/Antikanser ini pada harga ISTIMEWA. Set BAJET pun ada.. :) 
Saya menyediakan konsultasi tentang produk yg bersesuaian dan cara penggunaannya.

Anda mungkin juga berminat:
BAGAIMANA SEL KANSER DIHAPUSKAN DENGAN VIVIX
Apa Kata Doktor Tentang RESVERATROL
VITAMIN E DENGAN EKSTRAK BIJI ANGGUR

'Izzati Zahidah Othman
Pengedar Shaklee pilihan anda (ID: 906532)
013-5024370
FB: 'Izzati Zahidah 


No comments:

Post a Comment